2020. jan 25.

Fogyni szeretnél? Én is.

írta: Beszélj!
Fogyni szeretnél? Én is.

A kifogás lófaszt sem ér

A magyar alapvetően egy halogató nép. Majd holnaptól, jövő héttől, új hónap új remény stb. Ezek csak kifogások. Ugyan annyit érnek, mint a szakítás utáni falás és ivás. Semmit. Az egész fogyásod azon fog múlni, hogy agyban mire vagy képes. Sokan sajnos ezért véreznek el, mert hát na… Nekik ugye ott van az update termék és a superfood. Az sem nagyon segít, hogy egy sikeres szigetkör után egy jégkrémmel jutalmazod magad…hát ne szarjunk már oda, ahol eszünk.

Annyira gáz ez a téma amúgy, fasz kivan vele. Azért akaszt ki, mert sok ember nyafog, hogy ma ezért nem jó, azért szarok bele stb. Hát, ha te nem teszel érte, akkor nem lesz kisebb az a segg, comb és has. Javaslom mindenkinek, hogy egyszer menjen le a Suhanj! Fitness-be.

suhanjfitness_shareinpicture_170117-01.jpg

Olyan szinten fogod magad elszégyellni a kifogásaiddal, hogy másnaptól mész szépen edzeni. A Suhanj! Fitnessben többek között a különböző testi vagy szellemi fogyatékossággal élők járnak minden nap edzeni, mozogni. Ha nekik nincsenek kifogásaik látássérülten vagy ép végtagvesztetten és sportolnak, akkor te miért vagy lusta? Szedjed össze a segged csillagom és menjél mozogni. A kaját meg felejtsd el. Annyi jó oldal van, ahol találsz egészséges étrendeket. Ne legyél lusta keresni lehetőségeket, alternatívákat.

 

Ami kellemetlen lehet

A termek nyilván tele vannak olyan emberekkel, akik komolyan űzik az ipart. Hidd el, ők nem veled fognak foglalkozni. Tévhit, hogy a kigyúrt, izmos emberek téged fognak nézni. Max akkor, ha fordítva lovagolsz a különböző gépeken. Az insta-picsák és fontoskodó faszik tényleg idegesítőek tudnak lenni. Nem azért, mert néznek, hanem azért, mert te nézed őket. Nem érted mit csinál az ember. Fölöslegesen vannak ott, mert csinál egy feladatot, utána kötelező jelleggel 15 percig másznak bele a tükörbe. Ha ennyire számít a külső, akkor privát terembe menjél bohóckodni életem… Egy normális edzés után úgy nézek ki, mint akin átment egy egész ménes. Pont leszarom merre áll a hajam. Örülök, ha levegőt kapok.

stare-at-gym-425x542.jpg

Nem hiszek a csodaszerekben. Megtanultam, hogy ha fogyni akarok, akkor nem kell falni. Kurva egyszerű. Bár a cigiről hamarabb leszoktam, mint a kajáról. Azt kell látni, hogy tényleg úgy tevődik össze a fogyás, hogy: 80% kaja és 20% edzés. Hiába égetsz el kurva nehezen 2 óra futással 1400 kalóriát, ha betolsz utána egy hambit. Fölöslegesen ne szopasd magad, arra ott lesz az urad.

Az a problémám az egésszel amúgy, hogy eltelnek úgy hónapok, hogy nem látszik fejlődés. Teljesen megértem, hogy kiakadsz és abba akarod hagyni aztán irány a meki. Én is ezt csináltam. Híztam is 2 kilót, úgyhogy te ne csináld. Legyél okos. Olvass ilyen szarokat, mert tanulsz a mi hibáinkból.

Szeresd magad

Az a legfontosabb, hogy NE határidőt szabj, hanem célsúlyt. Emellett próbáld meg elfogadni magad, mert akkor fogsz tudni előre menni. Állj be a tükör elé pucéran és öleld meg magad. Szerencsére a test formázható. Örülj annak, hogy csak dagi/husi vagy. Békülj ki magaddal, könnyebb lesz az életed. Nálam olyan szorongás alakult ki a testem miatt, hogy a párom előtt nem vetkőztem le. Neki ez nagyon rossz volt, de gondolj bele. Ő kockahasú szépfiú én meg egy bálnabébi voltam. Nekem sajnos évek kellettek, hogy elfogadjam magam és tudjak változtatni. Jelenleg ott tartunk, hogy már imádok pucérkodni és ruha nélkül szexelni. Sokkal jobb.

Szóval ne hisztizz! Emeled fel a segged és mozogj, de ami fontosabb, hogy egyél normálisan. Kerüld a cukrot, lisztet, tésztát, luxus szénhidrátot és igyál napi 3 liter vizet. A kitartásod igen sokat fog fejlődni egy ilyen folyamat alatt. Csókpuszi.

Instagram: nagy.erik95 

Szólj hozzá

diéta fogyás őszintén suhanj!